FAQ
Soalan Lazim
FAQ (Soalan Lazim)
Jika saya layak untuk Bonus Pasangan, bila saya akan dibayar?
Semua Bonus Pasangan akan dibayar pada 5 bulan berikutnya.
Selepas saya membuat permintaan pengeluaran, apabila rebat akan
disediakan dalam akaun mata wang saya? Dan apakah pengeluaran minimum?
Pengeluaran akan cek dan diproses dengan kerap. Sila membolehkan kami
dalam tempoh 5 hari bekerja untuk memindahkan ke akaun anda. Dana
diremit ke akaun Bank anda. Sila ambil perhatian bahawa pengeluaran
minimum ke Bank adalah $ 300.
Apabila akan ROI Bulanan saya akan dikira dan bagaimana saya boleh melihat tempoh masa yang dijadualkan untuk ROI saya?
Apabila pelaburan, ahli ROI tarikh dinyatakan dalam halaman pelaburan. Ia adalah 25 hari selepas pelaburan anda.
Mengapa memilih Gold Wave Global?
Kami telah lama berdiri ahli komuniti kita, dan reputasi kita untuk
kejujuran dan perkhidmatan pelanggan adalah amat penting untuk kita.
Kami telah dalam pengiklanan perniagaan berterusan, kepada pelanggan
pilih dan arif manakala beroperasi dari lokasi yang sama dan alamat
surat menyurat sejak penubuhannya!
Anda tidak akan berurusan dengan seseorang di pusat panggilan di
negara lain membaca dari bahan yang disediakan, memetik sejumlah palsu
untuk menarik anda. Semua komunikasi akan terus dengan Gold Wave Global.
Akaun anda secara persendirian diproses dan jumlah rebat yang
ditentukan oleh syarikat kami dan tidak melalui penglibatan pihak
ketiga. Kami menawarkan kepakaran dan kebolehpercayaan bahawa semua yang
terlibat dengan kami telah dialami sejak penubuhan kami.
Bagaimana saya boleh memastikan saya menerima rebat kompetitif untuk penyertaan saya?
Atas sebab-sebab yang jelas, kami tidak menjual pada atau di bawah
borong. Terdapat merebak terlibat dalam membeli dan menjual emas
berharga dan penyebaran telah tidak berubah dengan adanya dan permintaan
untuk produk. Ini adalah di mana keuntungan akan dibuat di sebelah
kami. Di samping itu kita telah mengalami peniaga dengan pengalaman
perdagangan 8-15 tahun. Ini pasukan bekerja bersama-sama untuk membentuk
satu pasukan yang mahir dalam perniagaan emas.
Adakah anda menerima peserta dari mana-mana negara?
Ya, kami gembira untuk menerima penyertaan ahli dari mana-mana sahaja di dunia. Anda hanya perlu kecuali Terma dan Syarat kami.
Dalam kes kecemasan, bagaimana saya boleh menghubungi anda?
Jika anda mempunyai sebarang masalah teknikal atau soalan anda tidak
menemukan jawaban terlalu di laman web kami atau dalam'S FAQ anda amat
dialu-alukan untuk menghubungi kami melalui pusat sokongan kami yang
mesra. Hanya menghantar mesej kepada kami.
Berapa banyak pejabat (s) tidak GWG beroperasi?
Kami mengekalkan sebuah pejabat pentadbiran di Miami, Florida dan
mengendalikan pelayan di Miami dan Singapura untuk perkhidmatan
ahli-ahli kami. Kami mempunyai beberapa pejabat serantau korporat
daratan yang tidak tersedia kepada orang awam.
Bagaimana saya boleh belajar lebih lanjut mengenai GWG?
Semua maklumat yang diperlukan korporat dan teknikal boleh didapati di
laman web kami. Semua ahli teliti harus baca FAQ keseluruhan dalam usaha
untuk memahami sepenuhnya aliran perniagaan yang lengkap, bagaimana
untuk mengendalikan akaun, dan menyelesaikan apa-apa isu-isu yang timbul
dengan sendirinya.
Bagaimana saya Pembelian EPoin dan akan dibayar?
Anda boleh merujuk kepada pangkalan Pengetahuan kami - Beli e-wallet
titik melalui gerbang e-Currency pembayaran kami. Penyelesaian imbuhan
anda mungkin melihat pelan perniagaan kami pada backend ahli.
Adakah terdapat mana-mana ciri-ciri keselamatan di tempat untuk akaun untuk pemindahan akaun antara ahli?
Seorang ahli mesti memberikan kata laluan transaksi yang betul sebelum dia / dia boleh memindahkan mata kepada ahli lain luaran.
Saya tidak dibayar. Apa yang mungkin menjadi masalah?
Di bawah kami telah menyenaraikan sebab-sebab yang paling biasa mengapa anda tidak mungkin telah dibayar tepat pada masanya:
Ia mungkin bahawa anda telah tidak mengaktifkan akaun anda dengan kami
lagi. Anda perlu mengaktifkan akaun anda untuk mula menerima rebat.
Jika anda tidak boleh mengeluarkan dana dari baki yang ada pada anda,
sila memeriksa jika anda telah disenaraikan nombor akaun e-currency yang
betul.
Bagaimana saya boleh menghubungi anda?
Anda boleh mencari maklumat kenalan penuh kami di Hubungi kami halaman kami atau di bahagian bawah halaman ini.
Bolehkah saya menghantar e-mel pertanyaan saya mengenai akaun ahli dalam bahasa tempatan saya?
Teknikalnya, Ia mungkin mengambil kami lagi untuk membalas beberapa
bahasa bahawa kakitangan perkhidmatan pelanggan kami tidak biasa dengan.
Seboleh mungkin, kita akan cuba untuk menjawab dalam bahasa tempatan
anda, jika tidak, kita boleh membalas dalam bahasa Inggeris. Bahasa
Inggeris adalah bahasa rasmi laman web kami dan apabila pertikaian atau
salah faham timbul, pengurusan atasan paling mungkin akan campur tangan
dalam bahasa Inggeris.
Siapa yang boleh mengambil bahagian dalam program anda?
Mana-mana individu atau syarikat dari mana-mana negara boleh membuka akaun dengan kami.
Bagaimana yakin anda dengan tahap keselamatan laman web anda?
Perlindungan adalah salah satu perkara yang paling penting kepada kita.
Anda boleh yakin bahawa maklumat peribadi anda akan kekal benar-benar
selamat. Kami menggunakan satu siri pemeriksaan keselamatan fizikal dan
teknologi pada setiap masa untuk memastikan hanya sangat sedikit yang
berkelayakan dan dipercayai pekerja mempunyai akses kepada maklumat
peribadi peserta ahli kami.
Tambahan pula, kita menyimpan pengguna kami maklumat peribadi yang berasingan dan kita lakukan setiap hari sandaran.
Akaun saya telah dicuri. Apa yang perlu saya lakukan sekarang?
Pada mulanya, gunakan 'Lupa Kata Laluan' pilihan. Jika ini tidak
mencukupi, sila hubungi kami melalui pusat sokongan untuk memberikan
anda butir-butir peribadi dan akaun. Sila hubungi kami hanya dari alamat
e-mel yang anda telah digunakan untuk pendaftaran.
Bagaimana saya akan tahu ID dan kata laluan akaun pengguna saya?
ID pengguna dan kata laluan anda akan dihantar bersama-sama, untuk
alamat e-mel anda. (Nota: Jika e-mel yang tidak sampai ke peti masuk
anda, sila semak jika ia sengaja diletakkan di dalam spam / junk folder
anda dan jika ia adalah, sila semak mel sebagai "Tidak spam / junk").
Bagaimana saya boleh menukar maklumat peribadi saya?
Log masuk ke dalam akaun anda, klik Edit Profil. Anda boleh menukar
maklumat peribadi, mendaftar masuk maklumat dan tetapan lain di sana.
Bolehkah saya menukar pendaftaran e-mel saya?
Ya, dalam backend ahli.
Bagaimana jika saya terlupa kata kunci?
Anda boleh mengikuti langkah-langkah di bawah:
1. Klik Forgot Password pada tanda di halaman.
2. Masukkan alamat e-mel yang digunakan untuk mendaftar, dan klik pada butang.
3. Anda akan menerima e-mel dengan kata laluan anda berdaftar.
Anda akan membatalkan akaun tanpa deposit?
Ya, selepas succesfull mencipta akaun anda, ahli perlu mendepositkan
dalam tempoh 24 jam. Ini adalah untuk memastikan tiada akaun dummy
diwujudkan dalam sistem kami.
Manakah kaedah pembayaran yang anda terima?
Kami menerima Liberty Reserve.
Berapakah jumlah minimum dan maksimum yang boleh diaktifkan?
Sebaik sahaja anda melakukan pelaburan pertama anda, anda akan
diaktifkan secara automatik. Jumlah pelaburan minimum hanya USD50 dan
tiada had maksimum.
Adakah terdapat apa-apa bayaran yang dikenakan ke atas deposit?
Ya, terdapat sejumlah kecil yuran. Sila rujuk di backend ahli.
Berapa kerapkah anda mengemaskini akaun saya?
Anda boleh mengakses ahli kawasan peribadi 24 jam sehari, 365 hari
setahun melalui internet dan menjejaki semua tindakan akaun anda:
Pelaburan / pengeluaran / faedah / baki statistik, pendapatan, dan baki
semasa, segala-galanya adalah dikemaskini dalam masa nyata.
Bagaimana saya membuat komitmen pembelian saya?
Anda mesti terlebih dahulu menjadi ahli berdaftar. Setelah anda
berdaftar, anda boleh log masuk ke kawasan akaun anda swasta &
selamat menggunakan nama pengguna anda dan kata laluan yang anda
mula-mula mendaftar dengan untuk membuat pembelian anda.
Anda akan perlu klik pada "Topup" di tengah-tengah, di sana anda
mengikuti halaman arahan mudah untuk melengkapkan pembelian anda.
Transaksi adalah selamat, cepat dan mudah. Ia mengambil masa sekitar 1
minit.
Bagaimana saya boleh mendapatkan semula sejarah transaksi saya?
Pergi ke seksyen Backend Ahli, dalam menu Ahli anda akan lihat "Sejarah", klik untuk sejarah anda.
Saya tidak mempunyai akaun e-currency lagi. Saya masih boleh membuka akaun dengan anda?
Ya, anda boleh. Anda boleh menambah akaun pembayaran anda pada bila-bila masa sebelum membuat deposit.
Berapakah kos untuk membuka akaun dengan anda?
Membuka akaun dengan kami adalah benar-benar bebas. Tiada kos tersembunyi atau yuran penyelenggaraan.
Ahli keluarga saya yang lain boleh membuka akaun dan menggunakan ia dari komputer yang sama yang saya gunakan?
Ya, mereka boleh. Tetapi, akaun mesti mempunyai nama yang berbeza.
Apa yang boleh saya lakukan untuk memastikan akaun saya selamat?
Sentiasa log keluar apabila anda telah selesai dengan akaun anda dengan mengklik Log Out pautan.
Bentuk yang jelas, kata laluan, cache dan cookies dari pelayar anda secara tetap, terutama pada komputer awam.
Jangan sekali-kali mendedahkan kata laluan anda kepada sesiapa sahaja,
jika anda telah mendedahkan kata laluan anda kepada seseorang, menukar
ia secepat yang mungkin. Kami tidak akan meminta kata laluan anda
melalui telefon, e-mel atau faks.
Pilih kata laluan yang baik, dan tidak menulisnya atau hantar melalui e-mel.
Berkala menukar kata laluan anda.
Pasang perisian firewall dan antivirus dalam komputer anda.
Berapa kerap saya perlu menukar kata laluan saya?
Menukar kata laluan anda sekali seminggu dianggap menjadi optimum.
Berapa lama ia akan mengambil masa untuk menambah jumlah deposit ke akaun saya?
Akaun anda akan dikemaskini sebaik selepas deposit anda, hampir serentak.
Saya mempunyai masalah mendepositkan dana. Bolehkah saya memindahkan dana terus ke akaun LR anda?
Ya, anda boleh. Hanya pastikan anda telah membuka akaun dengan kami.
Selepas anda telah membuat pemindahan, sila hantarkan pemberitahuan yang
mengandungi nama pengguna anda, nombor akaun E-currency, nombor
kelompok transaksi dan jumlah yang anda telah dipindahkan. Kami akan
mengemaskini senarai deposit anda secara manual.
Bolehkah saya membuat pelaburan tambahan pada bila-bila masa?
Ya, terdapat tiada batasan.
Bagaimana saya mendapat insentif referral saya?
Apabila downline pelaburan, 10% daripada jumlah akan diremitkan ke dalam e-wallet anda.
Bilakah saya boleh mengeluarkan rebat dari baki yang ada?
Anda boleh mengeluarkan dana dari baki yang ada bila-bila masa anda mahu terlalu tanpa apa-apa tempoh menunggu.
Saya mempunyai masalah dengan prosedur pengeluaran? Apa yang perlu saya lakukan?
Sila berhubung dengan pasukan perkhidmatan pelanggan kami sokongan di support@globalwavegold.com.
Mereka berada di sini untuk membantu dalam apa-apa masalah teknikal
yang mungkin anda hadapi dengan sistem pembayaran yang anda gunakan.
FAQ (Frequently Asked Question)
If I entitled for paring bonus, when would I get paid?All pairing bonus will be paid on the 5th of the following month.
After I make a
withdrawal request, when will the rebates be available in my currency
account? And what are the minimum withdrawals?Withdrawals will be
check and processed frequently. Please allow us within 5 working days
to transfer to your account. Funds are remitted to your Bank account.
Please note that there is a Minimum withdrawal for Bank at $300.
When will be my Monthly ROI will be calculated and how can I view the scheduled timeline for my ROI?Upon investment, members ROI date stated in the investment page. It is 25 days after your investment.
Why choose Global Wave Gold?We
are long standing members of our community, and our reputation for
honesty and client service is vitally important to us. We have been in
business continuously advertising, to a select and discerning clientele
while operating from the same location and mailing address since
incorporation!
You will not be dealing with a person in a call centre in another country reading from prepared material, quoting you false amounts to entice you. All communication will be directly with Global Wave Gold.
Your accounts are privately processed and rebate amounts determined by our company and not through third party involvement. We offer the expertise and trustworthiness that all involved with us have experienced since our incorporation.
You will not be dealing with a person in a call centre in another country reading from prepared material, quoting you false amounts to entice you. All communication will be directly with Global Wave Gold.
Your accounts are privately processed and rebate amounts determined by our company and not through third party involvement. We offer the expertise and trustworthiness that all involved with us have experienced since our incorporation.
How can I be sure I am receiving a competitive rebate for my participation?For
obvious reasons, we do not sell at or below wholesale. There spreads
involved in the buying and selling of precious gold and spread has not
changed with the availability of and demand for the product. This is
where the profits are made on our side. In addition we have experienced
traders with trading experience of 8-15 years. These teams work together
to form a skilled team in the gold business.
Do you accept participants from any country?Yes, we are happy to accept participating members from anywhere in the world. You only have to except our Terms and Conditions.
In a case of emergency, how can I contact you?If
you have any technical problems or questions you do not find the
answers too on our site or in these FAQ'S you are most welcome to
contact us through our friendly support centre. Just send us a message.
How many office(s) does GWG operate?We
maintain an administrative office in Miami, Florida and operate a
server at Miami and Singapore to service our members. We have a few
other corporate regional offices onshore that are not available to the
public.
How can I learn more about GWG?All
necessary corporate and technical information is available at our
website. All members should thoroughly read the entire FAQ in order to
fully understand the complete business flow, how to operate an account,
and resolve any arising issues by themselves.
How do I Purchase ePoints and get paid?You
may refer to our Knowledge base - Buy e-wallet point via our e-Currency
payment gateway. Your remuneration solutions maybe viewed at our
business plan at members backend.
Is there any security feature in place for account to account transfers between members?A member must provide the correct transaction password before he /she may transfer points to another member externally.
I wasn't paid. What may be the problem?Below we have listed the most common reasons why you may not have been paid in a timely manner:
- It might be that you have not activated your account with us yet. You have to activate your account to start receiving rebates.
- If you cannot withdraw the funds from your available balance, please check if you have listed the correct e-currency account number.
How can I contact you?You can find our full contact information at our Contact us page or at the very bottom of this page.
Can I send my enquiry email regarding the member account in my local language?Technically,
It may take us longer to reply to some languages that our customer
service personnel are not familiar with. Whenever possible, we will try
to reply in your local language, otherwise we may reply in English.
English is the official language of our site and whenever a dispute or
misunderstandings arise, upper management will most likely intervene in
English.
Who can participate in your program?Any individual or company from any country may open an account with us.
How confident are you with your site security level?Protection
is one of the most important things to us. You can rest assured that
your personal information will remain absolutely safe. We employ a
series of physical and technological security checks at all times so as
to ensure only a very few qualified and trusted employees have access to
the personal information of our member participants.
Furthermore, we keep our users personal information on separate and we do daily backup.
Furthermore, we keep our users personal information on separate and we do daily backup.
My account was stolen. What do I need to do now?At
first, use the 'Forgot Password' option. If this is not enough, please
contact us via support centre to provide you're personal and account
details. Please contact us only from the e-mail address you have used
for registration.
How would I know my account user ID and password?Your
user ID and password will be sent together, to your e-mail address.
(Note: If the e-mail does not reach your inbox, please check if it was
accidentally placed in your spam/junk folder and if it was, please check
the mail as "Not spam/junk").
How can I change my personal information?Sign into your account, click Edit Profile. You can change personal information, sign in information and other settings there.
Can I change my registration e-mail?Yes, in the member backend.
What if I forgot my password?You may follow the steps below:
1. Click Forgot Password on the sign in page.
2. Enter your e-mail address used to register, and click on the button.
3. You will receive an e-mail with your registered password.
1. Click Forgot Password on the sign in page.
2. Enter your e-mail address used to register, and click on the button.
3. You will receive an e-mail with your registered password.
Will you cancel accounts without deposits?Yes,
after succesfull created your account, member are need to deposit
within 24 hours. This is to make sure no dummy account created in our
system.
Which payment methods do you accept?We accept Liberty Reserve.
What is the minimum and maximum amount that can be activated?Once
you do your first investment, you are automatically activated. The
minimum investment amount is only USD50 and there's no limit on the
maximum.
Are there any fees charged on deposit?Yes, there is small amount of fee. Please refer at the members backend.
How frequently do you update my account?You
can access the members private area 24 hours a day, 365 days a year
over the internet and keep track of all your account actions:
Investments / withdrawals / interest / balance statistics, earnings, and
current balances, everything is updated in real time.
How do I make my purchase commitment?You
must first become a registered member. Once you are registered, you may
log in to your private & secure account area using your username
and the password you first signed up with to make your purchase.
You will need to click on "Topup" in the centre, there you follow the pages simple instructions to complete your purchase. The transaction is secure, fast and convenient. It takes around 1 minute.
You will need to click on "Topup" in the centre, there you follow the pages simple instructions to complete your purchase. The transaction is secure, fast and convenient. It takes around 1 minute.
How do I retrieve the history of my transactions?Go to the Members Backend section, in the Members menu you will see "History", click it for your history.
I do not have an e-currency account yet. Can I still open an account with you?Yes, you can. You can add your payment account at any time prior to making a deposit.
How much does it cost to open an account with you?Opening an account with us is absolutely free. There are no hidden costs or maintenance fees.
Can other members of my family open an account and use it from the same computer that I use?Yes, they can. But, accounts must have different names.
What can I do to keep my account secure?
- Always sign out when you have finished with your account by clicking the Log Out link.
- Clear forms, passwords, cache, and cookies from your browser on a regular basis, especially on a public computer.
- Never divulge your password to anyone; if you have divulged your password to someone, change it as soon as possible. We will never ask you for your password by phone, e-mail or fax.
- Choose a good password, and do not write it down or send it via email.
- Periodically change your password.
- Install firewall and antivirus software in your computer.
How often do I need to change my password?Changing your password once a week is considered to be optimal.
How long will it take to add the deposit amount to my account?Your account will be updated immediately after you deposit, almost simultaneously.
I have problems depositing funds. Can I transfer funds directly into your LR account?Yes,
you can. Just make sure you have opened an account with us. After you
have made a transfer, please send us a notification containing your
username, E-currency account number, transaction batch number and the
amount you have transferred. We will update your deposits list manually.
Can I make additional investments at any time?Yes, there are no limitations.
How do I get my Referal incentives?Upon downlines investment, 10% of the amount will be remitted into your e- wallet.
When can I withdraw rebates from available balances?You can withdraw funds from the available balance anytime you want too without any waiting period.
I have problems with the withdrawal procedure? What should I do?Kindly get in touch with our customer support services team at support@globalwavegold.com. They are here to assist in any technical problems you may encounter with the payment system you use.
No comments:
Post a Comment